Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Κλειστόν λόγω εξεταστικής; Not any more!

Αυτές οι μέρες είναι περίοδος εξεταστικής για τους φοιτητές.Για εμένα είναι ο πρώτος Ιούνης μετά από τέσσερα χρόνια που δε διαβάζω και που δε δίνω μαθήματα.Πιστεύω, πως το καλοκαίρι είναι πραγματικά πολύ βάρβαρη εποχή για να διαβάζεις χιλιάδες (κυριολεκτικά) σελίδες συγγραμμάτων όμως απ' την άλλη η εξεταστική του Ιουνίου ήταν από τις καλύτερές μου και είχα και εκατό τα εκατό επιτυχία κάποιες φορές.
Ο καθένας έχει τις παραξενιές του στο διάβασμα.Εγώ για παράδειγμα σπάνια διάβαζα στη βιβλιοθήκη.Απλά γιατί δε μου άρεσε. Αντίθετα προτιμούσα το σπίτι μου.Άπλωνα βιβλία,σημειώσεις και κώδικες πάνω στο κρεβάτι (μετά βέβαια δεν είχα καν χώρο να καθίσω) και συνήθιζα να περιφέρομαι στο δωμάτια και να μιλάω δυνατά. Εντελώς κουλή φάση,αλλά....όπως βολεύεται ο καθένας!
Από την ασύγκριτη λοιπόν πείρα των τεσσάρων χρόνων και των εξεταστικών (βγάλτε Σεπτεμβρίου, τα δυο πρώτα χρόνια δεν πάτησα καν) προέκυψε και το παρακάτω απόσταγμα σοφίας!


1) Στο πρώτο έτος μπορεί να διαβάσεις απίστευτα,αλλά να καταλάβεις μόνο την εισαγωγή του βιβλίου. Είτε θα περάσεις με πολύ καλό βαθμό χωρίς όμως να 'χεις καταλάβει την ουσία του μαθήματος είτε θα κοπείς περίτρανα με 2 !

2)Από το δεύτερο έτος και μετά θα 'χεις βρει τον τρόπο.Ναι! Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο και εδώ ισχύει πλήρως! Αν έχεις παρακολουθήσει κιόλας κατά τη διάρκεια του εξαμήνου θα 'χεις καταλάβει πού επιμένει ο καθηγητής και ποιες είναι οι εμμονές του. Οπότε ξέρεις και πού να επικεντρώσεις το διάβασμά σου. Φυσικά και περνάς πλέον πολύ πιο εύκολα και πολλά περισσότερα μαθήματα.

3)Μη λες δεν πάω γιατί δεν έχω διαβάσει. Αν δεν πας είσαι σίγουρα κομμένος, ενώ αν πας...πού ξέρεις;

4)Αν σου δίνεται η δυνατότητα για προφορικά μην τρομάξεις! Πήγαινε και διασκέδασέ το.Καμιά φορά εκεί μέσα ακούγονται απίθανες ατάκες! 

5)Αν δεν ξυπνάς με ένα ξυπνητήρι βάλε δύο Ή παραπάνω. Ή βάλε κόσμο να σε παίρνει τηλέφωνο. Ή ζήτα από το δήμο να ξεκινήσουν εκείνη ακριβώς την ημέρα σκάψιμο με κομπρεσέρ έξω από το σπίτι σου.Κάποια στιγμή θα ξυπνήσεις...

6) Μην κοιτάς και ξανακοιτάς τις σημειώσεις σου ακριβώς πέντε λεπτά πριν ξεκινήσει η εξέταση.Μόνο άγχος παραπάνω μπορεί να σου προκαλέσει αυτό το πράγμα.

Κι αφού κατέθεσα τις φοβερές μου γνώσεις επί του καυτού θέματος της εξεταστικής να πω κι ένα ευχαριστώ στη Μαρία.Που με ξύπνησε 8 παρά τέταρτο μ' ένα τηλεφώνημα τότε που δίναμε εμβάθυνση ποινικού δικαίου γιατί εγώ δεν είχα ακούσει καν το ξυπνητήρι και η εξέταση ξεκινούσε στις οχτώ.Πέρασα το μάθημα με την πρώτη και στη Μαρία χρωστάω ένα κομματάκι του πτυχίου μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου