Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Η κούκλα

Πριν λίγες μέρες η πολυτάλαντη και πολυγραφότατη Christina Andromeda ανέβασε στο ίνσταγκράμ της μια φωτογραφία του παιχνιδάδικου Πινόκιο που βρίσκεται στην οδό Δημητρίου Γούναρη στη Θεσσαλονίκη. Βλέποντας τη βιτρίνα του μαγαζιού, γεμάτη με όμορφα παιχνίδια και ζωηρά χρώματα συγκινήθηκα. Τη βιτρίνα αυτή μαζί με τη βιτρίνα από το βιβλιοπωλείο Κεντρί ακριβώς δίπλα τις λάτρευα.
Ανεβοκατέβαινα τη Γούναρη και πάντα σταματούσα εκεί να χαζέψω τα βιβλία και να σκεφτώ ποιο θα είναι το επόμενο που θα αγοράσω και μετά να χαζέψω τα παιχνίδια και κυρίως τις κούκλες. Κάτι κούκλες μεγάλες, ντυμένες με υπέροχα ρουχάκια, σχεδόν σαν αληθινά μωρά. Τόσο όμορφες!
Καθόμουν και χάζευα κι ας μην αγαπούσα ποτέ τέτοιου είδους παιχνίδια ούτε καν ως παιδάκι. 
Κάποτε βρέθηκε στη βιτρίνα μια κουκλίτσα πανέμορφη. Με ξανθά κοτσιδάκια, κόκκινο φορεματάκι και ζακετάκι, λευκά σοσονάκια και παπουτσάκια. Από το λαιμό κρεμόταν η πιπίλα της.

Τη λάτρεψα...Καθόμουν και την κοιτούσα και της έλεγα ένα γεια κάθε φορά που ανεβοκατέβαινα τη Γούναρη. Κι ήθελα απλά να την κρατήσω λίγο στα χέρια μου. 


via%20pinterest


Λίγο καιρό μετά, όταν πήρα το πτυχίο μου, η κούκλα αυτή μετανάστευσε από τη βιτρίνα του παιχνιδάδικου στο δωμάτιό μου. Δώρο από κάποιον που αγαπούσα πολύ.
Βέβαια, η κουκλίτσα δεν είχε και μεγάλη τύχη. Βλέπετε το άτομο που μου τη δώρισε βγήκε από τη ζωή μου (οκ, λέγεται και ''χώρισα'') και δωσ' του εγώ δάκρυα στα μάτια κάθε φορά που έβλεπα την κούκλα αραγμένη στην άκρη του κρεβατιού.
Την έδωσα στη μάνα μου. Παρ' τη, της είπα, κρυψ' τη, δε θέλω να τη βλέπω. Κι έτσι κι έγινε. 
Η μητέρα μου κάπου την έκρυψε. Δε ρώτησα ποτέ πού.Όχι βέβαια ότι είναι δύσκολο να τη βρω. Δεν έχουμε πια και κανένα ανάκτορο με κρύπτες και κρυφές ντουλάπες. Ίσως δε θέλω στην πραγματικότητα να την ξαναβάλω στο δωμάτιό μου.
Κι αντί να τη θαυμάζουν στη βιτρίνα κρύβεται τώρα η κούκλα αυτή ανάμεσα σε παπλώματα και μαξιλάρια (υποθέτω), ίσως με λίγο πατημένο το ποδαράκι της και λυμένο το κοτσιδάκι της. 
Ελπίζω από μέσα της να μη με σιχτιρίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου