Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Nostalgia... ρομαντισμός και τρυφερότητα!

Νοσταλγία για κάτι παλιό,για κάτι ρομαντικό,κάτι αγνό και εύθραυστο.Νοσταλγία για κάτι που χάθηκε;Μα όχι...ο ρομαντισμός και η τρυφερότητα δε χάνονται ποτέ.Κι αυτό μας αποδεικνύεται καθημερινά από νέους ανθρώπους,που τολμούν,που δημιουργούν,που καταθέτουν την ψυχή τους μέσα από τα χειροποίητα έργα τους.Μια δημιουργός που μετουσιώνει το ρομαντισμό σε φιογκάκια,σε πανέμορφα κοσμήματα,σε παραμυθένια γιακαδάκια (και άλλα πολλά..) είναι η Αγγελική Γεροντάκη.Το ταλαντούχο κορίτσι πίσω από τη Nostalgia!




Λοιπόν Αγγελική

Μίλησε μας για εσένα και για το τι περιλαμβάνεται στις δημιουργίες σου
Είμαι η Αγγελική Γεροντάκη,μένω στην Αθήνα και έχω τελειώσει το τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας στο Ε.Κ.Π.Α.Εδώ και αρκετό καιρό ασχολούμαι με την δημιουργία χειροποίητων κοσμημάτων από ύφασμα,κυρίως φιογκάκια,θήκες κινητών,νεσεσεράκια,πορτοφολάκια και peter pan collars (που είναι και η αδυναμία μου)
Πότε ξεκίνησε αυτή σου η ενασχόληση και τι ήταν αυτό που σε ώθησε να ξεκινήσεις;
Ξεκίνησα την δημιουργία κοσμημάτων πριν ένα χρόνο περίπου.Είχα βοήθεια στο να μάθω την τέχνη της ραπτικής,είχα βοήθεια ψυχολογική και πρακτική από πολλούς ανθρώπους που είναι γύρω μου!Και έτσι χωρίς να το προωθήσω πολύ,παρόλο που δίσταζα στην αρχή, έφτιαξα την σελίδα μου στο Facebook και η συνέχεια ήταν μαγική!
Ο τομέας των χειροποίητων δημιουργιών συνεχώς διευρύνεται και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.Τι είναι πιστεύεις αυτό,που μπορεί να κάνει ένα δημιουργό να ξεχωρίσει ανάμεσα στους υπόλοιπους και να αποκτήσει το δικό του κοινό;
Η ποιότητα πιστεύω ότι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο!Όταν κάτι είναι ποιοτικά καλό και αισθητικά,βέβαια, όμορφο μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις!

Οι δημιουργίες σου αποπνέουν ρομαντισμό και έναν αέρα παλιάς εποχής.Γενικά πιστεύεις,πως υπάρχουν άνθρωποι που κρατάνε ζωντανό μέσα τους το ρομαντισμό στις μέρες μας;
Απ'ότι έχω διαπιστώσει ναι!υπάρχουν άνθρωποι που είναι ρομαντικοί,αγνοί και σου δίνουν χωρίς να περιμένουν αντάλλαγμα και μέσα από αυτή την ενασχόληση μου με τα κοσμήματα αλλά και μέσα από την ζωή μου έχω καταλάβει ότι υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι!

Πόσο χρόνο αφιερώνεις στην κατασκευή των έργων σου και ποια είναι τα όνειρά σου και τα μελλοντικά σου σχέδια για τη Nostalgia;
Αρκετό.Όχι μόνο στην δημιουργία των κοσμημάτων αλλά και στην παρουσίαση.Δίνω πολύ βάση στην παρουσίαση των κοσμημάτων μου και όποιος επισκεφτεί τη σελίδα μου θα το διαπιστώσει!Η φωτογραφία είναι μεγάλη μου αγάπη.Όνειρο μου είναι να συνεχίσω να δημιουργώ και να κατασκευάζω ρομαντικά και μικρά πραγματάκια για πάρα πάρα πολύ καιρό ακόμα!
Τι μπορεί να αποτελέσει έμπνευση για ένα δημιουργό;
Μπορείς να εμπνευστεί από παντού!Κάποιος εμπνέεται από μυρωδιές,κάποιος από μία όμορφη φωτογραφία!Οι μικρές εμπνεύσεις για εμένα είναι κρυμμένες παντού:Σε υφάσματα,σε δανδέλες παντού!
Η μεγαλύτερη ικανοποίηση ενός δημιουργού είναι να βλέπει,πως η δουλειά του έχει ανταπόκριση.Εσύ πώς νιώθεις κάθε φορά,θα ακούς επιδοκιμαστικά σχόλια από το κοινό της Nostalgia;
Ευτυχία!Αλήθεια, όταν βλέπεις ότι ο κόπος σου αναγνωρίζεται το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να νιώσεις χαρά, ευτυχία και να σου δώσει δύναμη και έμπνευση(να μια ακόμα πηγή έμπνευσης!)
To moto της Αγγελικής
Everything happens for a reason!


Nostlagia blogspot
Nostalgia facebook

4 σχόλια:

  1. μου έμεινε η πηγή (πηγές) έμπνευσης και το μότο της (που τόσο συμφωνώ), καλή της επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου. Μπράβο και στη δημιουργό μ'αρέσουν τα έργα της. Λατρεύω το παλιό και ρομαντικό.
    Κρατάω την πηγή σου και θα την επισκέπτομαι συχνά
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχη παρουσιάσει για ένα μοναδικό κορίτσι τόσο μα τόσο δημιουργικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει, κοριτσάκι, μιλάμε πιο έξυπνος τρόπος για να μας παρουσιάσεις την Αγγελική, δεν υπάρχει! Είσαι αστέρι και να είστε και οι δυο σας καλά, να προοδεύετε επειδή σας αξίζει! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή