Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Άκρως ρομαντικά με τη Georgette! #Αυγουστιάτικες_επισκέψεις vol.6

Υπάρχει ρομαντισμός;Ναι,υπάρχει!Παντού,αρκεί εμείς να θέλουμε να τον δούμε και να τον ζήσουμε!Έτσι,με αυτό το ρομαντισμό φτιάχνει και η Γεωργία τα κοσμήματά της και σήμερα στις τελευταίες #Αυγουστιάτικες_επισκέψεις θα γνωρίσουμε καλύτερα την ίδια και τα έργα της.Η Georgette είναι εδώ!



Λοιπόν Γεωργία...

Πότε ξεκίνησες ν’ ασχολείσαι με την κατασκευή κοσμημάτων και τι ήταν αυτό,που σε ώθησε ν’ ασχοληθείς;
Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο περίπου, όταν πειραματιζόμουν  με  διάφορα υλικά με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το πρώτο μου κόσμημα. Ούτε που κατάλαβα πως κύλισε ο χρόνος και τότε συνειδητοποίησα το πόση χαρά μου έδωσε όλη αυτή η διαδικασία. Έτσι δειλά δειλά η ενασχόλησή μου με το χειροποίητο κόσμημα έγινε σε  καθημερινή βάση. 
Πριν ξεκινήσεις με την κατασκευή των κοσμημάτων είχες γενικά επαφή με τις χειροποίητες δημιουργίες ή προέκυψε εντελώς ξαφνικά;
Πάντα είχα μια αδυναμία στις χειροποίητες δημιουργίες και θαύμαζα όσους τις κατασκεύαζαν . Έπιανα τον εαυτό μου να στέκεται ώρα μπροστά στους πάγκους τους  ή στα μαγαζάκια τους και να χαζεύει από τη μοναδικότητα των δημιουργιών τους. Ίσως υποσυνείδητα να ήθελα κι εγώ πολύ να βρίσκομαι στη θέση τους όμως δεν το είχα σχεδιάσει ποτέ...προέκυψε ξαφνικά!! 

Από πού αντλείς έμπνευση για τις δημιουργίες σου;
Από παντού!! Από  μια ωραία φωτογραφία που θα δω, από τη φύση..! Και πολλές φορές δεν υπάρχει κάποιο ερέθισμα... Μπορεί να μου έρθει η έμπνευση την ώρα που πιάνω δουλειά.
Πώς θα χαρακτήριζες το στυλ των κοσμημάτων σου και πώς θα πρότεινες στις Georgettines να τα φοράνε και να τα συνδυάζουν,ώστε αυτά ν’ αναδεικνύονται στο μέγιστο;
Τα κοσμήματα Georgette κρύβουν μέσα τους  ρομαντισμό και εικόνες από μια άλλη εποχή, πιο ξέγνοιαστη και πιο αληθινή ίσως. Αυτό που προτείνω στις Georgettines μου  προκειμένου να αναδείξουν στο μέγιστο τα κοσμήματα μου είναι να τα συνδυάσουν με το πιο λαμπερό και μεγάλο χαμόγελο τους. 

Τι σημαίνει για ‘σενα η ενασχόληση σου αυτή και πόσο χρόνο της ημέρας σου της αφιερώνεις;
Μέρα με τη μέρα αγαπάω όλο και περισσότερο αυτή μου την ενασχόληση...Μέσα από αυτή μπορώ να εκφράσω τα συναισθήματα μου και να τα μεταφέρω έστω και λίγο στις Georgettines μου. Σχεδόν πάντα αφιερώνω αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα.Μπορεί να πω θα κάτσω για μια ωρίτσα και να σηκωθώ μετά από τρεις ώρες...Όμως αυτό είναι που με μαγεύει, πως δεν καταλαβαίνω πως κυλά αυτός ο χρόνος...σηκώνω το κεφάλι κι έχουν περάσει ώρες και όμως έχω ακόμα όρεξη και διάθεση και για άλλο.  
Όταν βρίσκεσαι εν ώρα δημιουργίας ακολουθείς κάποια συγκεκριμένη συνήθεια; Ακούς για παράδειγμα κάποια συγκεκριμένη μουσική;
Για μένα αυτές οι ώρες δημιουργίας είναι και οι ώρες που χαλαρώνω μέσα στην ημέρα,οπότε και φτιάχνω το κατάλληλο περιβάλλον πριν ξεκινήσω δουλειά...συνήθως ασχολούμαι βράδυ, βάζω την αγαπημένη μου μουσική (γαλλική),ανάβω κεράκια και αρχίζω να δημιουργώ.
Ποιο ήταν το πρώτο κόσμημα,που έφτιαξες και υπάρχει κάποιο κόσμημα,που σημαίνει κάτι ιδιαίτερο για εσένα κι αν ναι,για ποιο λόγο;
Το πρώτο μου κόσμημα ήταν ένα ζευγάρι σκουλαρίκια που έφτιαξα για την μητέρα μου.Μμμμμ δεν μπορώ να ξεχωρίσω ένα κόσμημα..όμως μπορώ να ξεχωρίσω ένα δαχτυλίδι που έφτιαξα και το έστειλα στην αγαπημένη μου ξαδέρφη στην Γερμανία. Ήταν η πρώτη της επαφή με τις δημιουργίες μου και χάρηκε πολύ. Ύστερα με βοήθησε πολύ με τις συμβουλές της και την ευχαριστώ πολύ για αυτό.
Άλλες αγαπημένες συνήθειες και το αγαπημένο σου τραγούδι
Αγαπάω πολύ να ταξιδεύω  προς όποια κατεύθυνση και να φωτογραφίζω ό,τι μου κινεί το ενδιαφέρον. Αγαπημένο τραγούδι..χμμμ δεν μπορώ παρά να απαντήσω Amelie με ό,τι αυτό συνεπάγεται! 
Το μότο της Georgette
'' ΖΗΣΕ, ΑΓΑΠΑ, ΧΑΜΟΓΕΛΑ.. ΛΙΓΗ ΤΡΕΛΑ ΘΕΛΕΙ Η ΖΩΗ ''(Μ΄ένα χαμόγελο, ψιθυρίζεις στους  γύρω σου μουσική απ΄την ψυχή σου!!! )


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου