Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Σταγόνες στο γιαλό-το παιχνίδι της αγάπης


Κάποτε θα γνωριστούμε τυχαία σε κάποιο σπίτι φιλικό…Γνωρίστηκαν τυχαία στο σπίτι φίλων τους.Ήταν μια γιορτινή ημέρα,όλοι ήταν χαρούμενοι και γελούσαν.Ήταν μια μέρα του Οκτώβρη…
Κι άρχισαν,να κάνουν παρέα.Απλή παρέα,αγνή παρέα,χωρίς τίποτα άλλο.Συμπάθησαν πολύ ο ένας τον άλλο.Τότε ούτε που μπορούσαν,να φανταστούν…
Κάποτε θα `ρθουν καλοκαίρια, κι ύστερα το φθινόπωρο…θ’ αγαπηθούμε με τις καρδιές στα χέριατο καλοκαίρι,το πρώτο μετά τη γνωριμία τους,πέρασαν κάποιες μέρες μαζί.Εκείνη,του μιλούσε για τον  τότε ‘’έρωτά’’ της.Αλλά ίσως δεν ήξερε ακόμα,πως αυτό δεν ήταν έρωτας.Τότε ούτε,που μπορούσε να φανταστεί.
Το φθινόπωρο έρχεται πάντα με κάποια δόση μελαγχολίας.Εκείνο το φθινόπωρο του 2012 ήρθε ανυπόμονο για να φέρει κάτι καινούριο,κάτι κάπως απροσδιόριστο ακόμα.Εκείνη κάπως χαμένη,άρχισε να συνειδητοποιεί αυτό,που λίγους μήνες πριν δε μπορούσε ούτε καν,να φανταστεί.Φοβόταν,να το παραδεχτεί.Κι εκείνος το ίδιο.Μέχρι,που οι δρόμοι τους,άρχισαν να συγκλίνουν επικίνδυνα και εκείνο το φθινόπωρο ενώθηκαν.Ακριβώς 365 ημέρες από την πρώτη μέρα,που γνωρίστηκαν.
Κάποτε θα μου δίνεις ένα βλέμμα,κάποτε θα σου τραγουδώ,θα ΄σαι το σώμα το αίμα θα ‘μαι εγώ…Αυτό που δε μπορούσες,ούτε καν να φανταστείς,όταν μετά το ζεις,σου μοιάζει ως κάτι εξωπραγματικό,ένα σύννεφο,που αν το φυσήξεις θα φύγει.Εκείνη έτσι ένιωθε τον πρώτο καιρό.Ξυπνούσε το πρωί και αδυνατούσε να το πιστέψει.Ναι!είναι μαζί ΤΟΥ.

Τον κοιτούσε και την κοιτούσε και δεν το πίστευαν.Άγγιζαν ο ένας τον άλλο για να πιστέψουν,ότι δεν είναι όνειρο.Αφιέρωναν τραγούδια ο ένας στον άλλο,για να πούνε όσα δε μπορούσαν να πούνε με τις λέξεις.Μόνο σ’ αγαπώ έλεγαν και λένε.



Σταγόνες στο γιαλό Μουσική:Αλκίνοος Ιωαννίδης,Στίχοι:Αλκίνοος Ιωαννίδης

Ανάρτηση βασισμένη σ' ένα παιχνίδι-μια πολύ ωραία ιδέα,που εμπνεύστηκε η Κική-ΕΚΦΡΑΣΟΥ
Περισσότερα για το παιχνίδι,πληροφορίες,αλλά και συμμετοχές μπορείτε να βρείτε εδώ














36 σχόλια:

  1. Τι ωραια ιστορια Ανθη μου... Το τραγουδι αυτο ειναι υπεροχο. Μου αρεσουν πολυ οι στιχοι του.
    Καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι είναι από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια.Απλά το λατρεύω.Μουσική και στίχους!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Όμορφη ιστορία αγάπης! Ταιριάζει απόλυτα με το τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μοιάζει σαν να γράφτηκε το τραγούδι για την ιστορία...συμβαίνει καμιά φορά!!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα!!! Παρα πολυ ωραια αναρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια ανάρτηση! Την καλησπέρα μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου δίνουν κάποια έμπνευση και οι μουσικές και οι στίχοι!

      Διαγραφή
  6. Από τα πιο αγαπημένα τραγούδια μου, τελικά τι έγινε μετά; Έφαγαν κουφέτα τα παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα είναι υπέροχο τραγούδι!πράγματι!
      Μπα...δε νομίζω να τους αρέσουν και πολύ τα κουφετάκια!

      Διαγραφή
  7. Μια όμορφη ιστορία αγάπης με απρόοπτη εξέλιξη! Μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που την περιέγραψες κι έδωσες γλυκά συναισθήματα με σεβασμό και διακριτηκότητα στους χαρακτήρες!
    Η μουσική επιλογή σου δε σε απόλυτη αρμονία! Μπράβο σου! Καλό βραδάκι! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου είναι σαν να γράφτηκε το τραγούδι για την ιστορία αυτή!Όπως το είπες κι εσύ:σε απόλυτη αρμονία!
      Σ' ευχαριστώ για τα τόσο όμορφά σου λόγια!Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ που διαβάζοντας σε, μου έφτιαξες το βράδυ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι ειλικρινά πάρα πολύ,που σου άρεσε!Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Φίλη μου δε με ειδοποίησες με λινκ οτι έκανες ανάρτηση με το παιχνίδι της αγάπης και δεν το είχα δει! Μολις τωρα το ειδα! Παω να κανει τις απαραιτητες ενημερωσεις!

    Ευχαριστω παρα πολυ για τη συμμετοχη! Υπεροχη η αναρτηση σου! Μου αρεσαν ολα παρα πολυ!

    Φιλακια πολλα! Καλο απογευμα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου η αλήθεια είναι,πως το αμέλησα με κάποια τρεχάματα,που έχω...
      Μπράβο για την πολύ ωραία ιδέα σου!Υπήρξε έμπνευση για πολύ ωραίες αναρτήσεις!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία η ιστορία σου Αμθή μου, και εμένα μου είχε ξεφύγει η ανάρτηση σου... Το τραγούδι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα χαίρομαι πολύ,που σου άρεσε!το τραγούδι πολυαγαπημένο!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Όμορφη ιστορία!Εύχομαι να έχει και αίσιο τέλος!
    Καλό απόγευμα κορίτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άμυ!Νομίζω πρέπει να γράψω και συνέχεια!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Ωραία ιστορία αγάπης.. με αργά και σταθερά βήματα προέκυψε το πιο όμορφο συναίσθημα!
    Εύχομαι από την καρδιά μου, η ιστορία αυτή να συνεχίζεται και να εμπνέεται από την αγάπη που την διακρίνει..
    Το τραγούδι δεν μπορώ να το ακούσω, αλλά όπως γράφουν και οι προηγούμενοι.. μάλλον θα δένει καταπληκτικά με την ιστορία σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Paloma λυπάμαι,που δε μπορείς να ακούσεις το τραγούδι...στους στίχους του είναι βασισμένη και η ιστορία και πράγματι είναι άρρηκτα δεμένα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Ωωωω! Τι τρυφερούλι! Μου θύμισε λίγο και το "ο μ' αγαπάς κι η σ' αγαπώ" ο τρόπος της γραφής σου, ιδιαίτερα πρωτότυπος! Γλυκό φιλάκι Ανθή μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ Πέτρα!το τραγούδι δεν το ήξερα καθόλου...το άκουσα και μ' άρεσε πολύ!Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφη η ιστορία σου!
    Και καταπληκτικό το τραγούδι!
    Μας συγκίνησες πολύ!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα!το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου...μου έδωσε έμπνευση για να γράψω!
      Καλή συνέχεια!Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα!Πολύ ωραία ιστορία και ωραίο μπλογκ!Θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες και σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια!
      Καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  16. Το λατρεύω αυτό το τραγούδι, Ανθή μου!!! Και κόλλησα τώρα να το ακούω ξανά και ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα είναι εξαιρετικό!Και τέτοια κολλήματα πιστεύω αξίζουν!!

      Διαγραφή